0 oy
457 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,051 puan) tarafından

Benden bütün kadınlara gelsin

image

5 Cevaplar

0 oy
(8,931 puan) tarafından

Çok ama çok doğru ve sonuna kadar katılıyorum ben bunu diyince çok tepki alıyorum 

(1,051 puan) tarafından
Ha ha ilk okudum güldüm kız tepki verenler kendinden bir parça bulanlardir
-Reklam-
0 oy
(5,024 puan) tarafından
Hayatımın odağına koyduğum, nokta atışı olan bir söz. Çok severim, sık sıkta paylaşırım. 
0 oy
tarafından
İlk defa gördüm güzelmiş ve harbiden çok doğru +++++☺️
(1,051 puan) tarafından
Ben de ilk defa duydum :)
0 oy
tarafından
37 yasindayim ilk defa gördüm böyle bir yazıyı ama resmen cuk diye oturtmuslar
0 oy
(1,490 puan) tarafından
Bu söz aşırı anlamlı bazı sozleri bir kaç ay düşünürüm ve yaşayınca haa derim bu sözü bana açıklayabilir misiniz hayatımdan çıkarım yapacağım teşekkür ederim şimdiden 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 246 göst.
8 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Japonesi (1,211 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 560 göst.
4 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Senajhkl (929 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,689 göst.
17 Kasım 2020 Kültür-Sanat kategorisinde Emor (222 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 407 göst.
16 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Zhrahmt (1,626 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...