ay bebekten fırsat olmuyordu ki sıkılmaya..O uyuyunca da uyuyordum ..Bence bol bol dinlen vücudun kan kaybetti ..Bebeis biraz büyüsün çıkarsınız beraber
8 nisanda doğum yaptım. Arada eşimle çıksam da bende daralıyorum bunalıyorum. Eşim fırsat bulamafığı için çıkaramayınca adama sarıyorum lohusalık şahane ya kafayı yiyorum
Valla pek bunalıma girmeye fırsatım yoktu ev işi diğer oğlum kızım zaten ağlak birşeydi öyle geçti gitti
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın