0 oy
156 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,351 puan) tarafından
Kızlar 2. İçin erken degl mi oğlum 2 olcak daha yeni aslında düşünmüyorum Rabbim olmayana versin ama kardeşi olan istiyorum sırf bu yüzden ilerde dusnyrm iki yıl sonra vs sizce de bu devirde bu ekonomide kötü degl mi 2 ?

1 cevap

0 oy
tarafından
:D mama bez ilaç gaz damlası kıyafet ay düşünürken şiştim ahshsh
(1,351 puan) tarafından
Kıyafet sıkıntı degl ama mama bez ıslak mendil ilaçlar hastane ay asilar
tarafından
Şuan kız 31 aylık istiyorum ama gücüm de yok
(1,351 puan) tarafından
Varmı yakınında anne kayinvalde ben tekim ya  borç ne ev ne araba maddiyat  ekonomiden yapamıyorum ne yalan diyim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 369 göst.
25 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 391 göst.
2 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Elifnur5634 (176 puan) tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap 637 göst.
21 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Araz im Berfin im (284 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 645 göst.
23 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Bakiderya (1,203 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,756 soru

24,673,410 cevap

367,400 kullanıcı

...