0 oy
155 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Çok bağıriyo herşeyi atıyo eline ne geçerse nasıl düzelir 

2 Cevaplar

0 oy
(32,625 puan) tarafından
Düzelirde işte 2 yaş şeysi bizimkide aynı sen sakin kalacaksın mecbur bizimki bi ağlarsa susmayıda bilmiyor valla işimiz zor babası bile sakinleştiremiyor
(32,625 puan) tarafından
3 yaşında bi tık düzeliyo 4 te tamam oluyo işte :/
(11,989 puan) tarafından
Hmm hayırlısı canım napalim
(32,625 puan) tarafından
Tabi aynen canları sağolsun
(17,479 puan) tarafından
4 yaşta da benliğini kabul eden çocuk oluyor
Benim isteklerim benim seçtiklerim gibi :))
4 yaş da ayrı zor :))
(32,625 puan) tarafından
Evet ama biraz daha uysal oluyor konuşunca kabul ediyor :) benim oğlum 4 yaşında ortancı herkes kendini ifade edişine özgüvenine hayran ama işte ben merkezi oluyo 4 yaşındada o biraz zorluyor sadwce genel olarak iyi ama :)
-Reklam-
0 oy
(2,924 puan) tarafından
Birşey yapamadığı zaman çıkan krizden nefret ediyorum. Allahım nasıl delirmek topukları çatlıcak yere vurmaktan. Ne zaman istediği gibi olmasa yapamasa peş peşe geliyor ve o anlar hep ya banyoda olduğum an ya çok önemli işim olduğu zamanlar oluyor. Sabır diyorum. 
(11,989 puan) tarafından
Bugün biraz delirdim yine daha yeni sakinledi yapma dedikçe dahada yapıyo

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 233 göst.
0 oy
3 cevap 288 göst.
0 oy
6 cevap 295 göst.
7 Mayıs 2023 Aile & Aşk kategorisinde mr (146 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 148 göst.
11 Kasım 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...