8 buçuk aylık oldu. Bu 3 4 gündür her bez açmada üstüme çişini yapıyor ya. Elimde ıslak mendille bekliyorum bezini açar acmaz hızlıca pipisinin üstüne koyuyorum hayır bir de hoşuna gidiyor keratanin.
Neyse böyle yapması normal mi ya. 3 gün sonra doktor kontrolümüz var doktora söylemem gerekir mi acaba.
1,512,676 soru
24,672,195 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın