0 oy
203 göst.
Diğer kategorisinde (2,272 puan) tarafından
Oglum nasipse pzrtsi baslicak 10 5 arasi anlasmstk ama bi alstrma yapalm dediler bende vardiyeli ise girdim allahtan gececiyim.gunduz evdeym sansa beni ararsiniz dedm bse olrsa . Ee bu cocuk bunu kafaya yerlestrcek hep arattrsa

2 Cevaplar

0 oy
(27,112 puan) tarafından
Oryantasyon haftası anaokulları ve 1. Sınıflarda olur. Kreşte de vardır illaki. Aile ile birlikte derse girme şeklinde mi oluyor nasıl oluyor onu bilmiyorum. Ama çocuklar zorlanmasin diye yapılıyor. Çocuk alışır bir süre sonra. Neden devamlı aratsin
(2,272 puan) tarafından
İnsallah oyle olur bide cisim gelirse seni ararim anne diyo:D
(27,112 puan) tarafından
Oy minnoş ☺️
-Reklam-
0 oy
(699 puan) tarafından

Bizim burda 

İlk gün 1 saat 
2.gun 1.5
3. Gün 3 4 
Eğer olumluysa sonra tam gün 
Daha alisamamissa 1 hafta az az aurelerde yapiyorlar

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 309 göst.
0 oy
5 cevap 287 göst.
0 oy
17 cevap 536 göst.
15 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Ikra ece (498 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 657 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...