0 oy
86 göst.
Diğer kategorisinde (46 puan) tarafından
Kızlar 18 haftalıgım 3lü taramam çok az riskşı dedi doktor ayrıntılıya yönlendirdi ayrontiliya girdim doktor bebeğin kalp atımı çok yavaş dedi çok korkuyorum ona yapacak bişey yok dedi başına gelen oldumu sonradan saglıkla kıcagına alan

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 271 göst.
0 oy
6 cevap 438 göst.
0 oy
13 cevap 1,265 göst.
24 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 319 göst.
25 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde erdem.hilal (184 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,333 soru

24,667,886 cevap

367,091 kullanıcı

...