0 oy
319 göst.
Diğer kategorisinde (184 puan) tarafından
kalp gibi atiyor ama ne oldugu hakkında bir fikrim yok.Bebek zaten degildir ondan eminim cunku duzenli olarak atiyor. buarada 18+1 im

8 Cevaplar

0 oy
(4,675 puan) tarafından
Her insanda olur o canm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Karin normalde de atar sen butun dikkatini verdigin icin duyuyosun canim
0 oy
(16,320 puan) tarafından
Hıçkırık tutmuş olabilir bebeği 
0 oy
tarafından
Bebek hıçkırıyo cnm❤️ 
0 oy
(1,782 puan) tarafından
Canım aort damarı hep olur sonradan fark etmişsindir rahmin de daraltıyor karın içini daha fazla yüzeyel gözüküyordur korkma
0 oy
tarafından
Hıçkırıyo annesi :))
0 oy
tarafından
Hıçkırık o annesi:-)
0 oy
(6,997 puan) tarafından
Cok normal o senin nabzin.Bebegin hickirigi 28.haftadan sonra başlar.Hamileyken kan akişi hizlandigi icin nabizda hizlanir o yuzden daha belirgin hissedersin

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 87 göst.
5 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Elif_6060 (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 271 göst.
0 oy
6 cevap 438 göst.
0 oy
13 cevap 1,266 göst.
24 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...