miniiik bebeğimin bugun 40’ını çıkardık artık kocaman oldu iki çocukla baya zor olunca buraya anca girebildim doğumum ise çoooookkk güzel geçti doğumdan hemen sonra ayağa kalktım çok şükür bir sıkıntım olmadı pilates sayesinde gayet iyiydi
sizler napıyorsunuz oğlum eltimlere gitmişken buraya bakmak yeni aklıma geldi şu 40 uçurtma bilmem ne gibi şeyleri sevmediğim için ilk kızımı yıkadık sonra ben yıkandım bu kadar
MasAllah ne güzel
40 taş 40 buğday 40 bilmem ne bozuk para bizde bsyler yapip ucurttuk onu şuan 6 aylık maşallah boncuguma
Hayırlı evlat olsunlar bizlere.AMİNN
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın