0 oy
322 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından
İyi Akşamlar Oğlum dokuz aydır  Lösemi tedavisi görüyor,çok şükür süreç iyi gidiyor, evde idameye geçtik yeni, bugün kanepeden düştü acile gittim kırık diye alçıya aldılar, yarın hematolojiye gözükecem korkuyorum, iyileşme süreci nasıl olur,bilgisi olan var mı? 

5 Cevaplar

0 oy
(7,041 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun rabim biran önce sağlığına kavuştursun inşallah 
-Reklam-
0 oy
(1 puan) tarafından
??????????? 
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur 
0 oy
(32,622 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun post üstte kalsım
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun allahım şifa versin inşallah 

Post yukarı

İlgili sorular

+2 oy
6 cevap 242 göst.
19 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Yenianne3545 (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 769 göst.
19 Eylül 2019 Aile & Aşk kategorisinde Docentpapagan (511 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 199 göst.
29 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zalimfelek (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 471 göst.

Kategoriler


1,512,759 soru

24,673,425 cevap

367,405 kullanıcı

...