Aman o kadarda araştıramam daha geçen yedim
Odun ateşinde piştiği için fırından daha iyi pişiyor . Pişmedi diye düşünme kıymadan çok domates koyulduğu için sana öyle gelmiştir
1,512,361 soru
24,668,226 cevap
367,113 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın