+1 oy
407 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (9,055 puan) tarafından
Kizlar bugun haşema aldim ben tatile hic gitmedim ilk defa gidicem icine birsey almam lazım miydi bilemedim birde bonesinin ustune şal falan yapiyor musunuz 26 aylik oglum var ben onun yaninda kenarda dururum ama icime sütyen giysem nasil olur bilemedim yada extra birsey almam gerekiyor muydu

4 Cevaplar

0 oy
(1,579 puan) tarafından
Ben sütyen giyiyorum böyle ince dolgusuz olandan alttanda çamaşırım kaliyo.boneyi çok tercih etmiyorum ben ya geçen denize gittik.kaymayan eşarp taktim arkadan bağlayıp gayet rahat ettim
(1,579 puan) tarafından
Hangisi ?
(1,579 puan) tarafından
Hasemamin kendi sutyenide var ama ben onu kullanmıyorum senin varsa onu kullan
(9,055 puan) tarafından
Yok canım icinde yoktu bonesi var sadece
(9,055 puan) tarafından
Kaydırmaz esarp nasıl birsey oluyor canım
(1,579 puan) tarafından
Kız şu yeni çıkan böyle çiçekli eşarplar yokmu ondan :)
-Reklam-
0 oy
(3,898 puan) tarafından
Suya gireceksen içine göğüs cuplı bi mayo giyebilirsiniz 
(9,055 puan) tarafından
Bir bakayim canim
0 oy
(8,705 puan) tarafından
Benim haşemanin kendi südyeni var dolgusuz yarım atlet gibi onu giyiyorum 
(9,055 puan) tarafından
Bunda yoktu canım
0 oy
(11,729 puan) tarafından
İçine sütyen kullan tabiki canım ben sütyen takıyorum 
(9,055 puan) tarafından
Tamam canım tesekkur ederim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,505 göst.
23 Temmuz 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Citipiti (6,865 puan) tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 1,672 göst.
18 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 254 göst.
17 Ağustos 2024 Moda kategorisinde _Melek_ (51 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 514 göst.
8 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Fatmaa (2,049 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...