Ahh kızlar kendim de hastayım grip boğaz vücut ağrısı ama kızın öyle ateşi var ki unuttum.ben kendimi 40 derece ateşi vardı düşmüyor iki gündür antibiyotik kullanıyoruz dönüşümlü ates düşürücü de verdim daha önce de ateşten yatmıştı bizde getirdik serum verdiler şükür biraz düştü
Rabbim kimseyi evlatla sınamasın
1,512,452 soru
24,669,320 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın