0 oy
510 göst.
Diğer kategorisinde (888 puan) tarafından
 Doğumdan sonra Plasentayı gomucez de kendi çiftliğimiz var oraya gömelim üstüne de ağaç dikelim diyoruz sizce ne ağacı djkelim

7 Cevaplar

0 oy
(976 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
zeytin ağacı olabilir bildiğim kadarıyla anlamı barışın, kutsallığın, bereketin, bilgeliğin ve saflığın sembolü ymüş. 
-Reklam-
0 oy
(1,546 puan) tarafından
Neden ağaç diyeceksiniz 
(888 puan) tarafından
Ya ayak basilmayan bı toprağa gömün veya bı ağaç dibine gömün derler bizde ağacı üstüne kendimiz dikelim dedik
(1,546 puan) tarafından
Meyve veren bir ağaç dikin kız hem meyvesi olur ilerde
0 oy
(10,293 puan) tarafından
Kiraz dikin bari çocuk büyüyünce bu benim plesentamdan yeşerdi die yer anı harika 
(888 puan) tarafından
Mantıklı
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Ben sanki söğüt ağacı diye okumuştum bu sorunun cevabını kiz
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Çınar en iyisi uzun ömürlü olur yavrunuz.
0 oy
(225 puan) tarafından
Özelde mi veriyorlar plesantayi
(888 puan) tarafından
Bilmiyorum ben şehir hastanesinde Olcam orda kuzenim eski ebe olduğu için ordakileri tanıyormus isteyecek veriler ben isteyince dedi
0 oy
(972 puan) tarafından
plesantayı doktorlar almıyor mu sizemi veriyorlar öyle bisey varmi gercekten
(888 puan) tarafından
Alıyorlar miş ama biz rica etcez kuzenim eskiden benim doğum yapacagim yerde ebelik yapmış oradakiler arkadaşı olsugu için söyleyecek öyle alcaz ben isteyince verirler dedi b

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 817 göst.
11 Nisan 2023 Moda kategorisinde Sirindn (2,387 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 369 göst.
4 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
24 cevap 877 göst.

Kategoriler


1,512,513 soru

24,670,157 cevap

367,210 kullanıcı

...