0 oy
261 göst.
Diğer kategorisinde (49 puan) tarafından

Adet oldum:(

notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
(7,044 puan) tarafından
Gebelik belirtilerin var mıydı ki 
(7,044 puan) tarafından
Hiç kullanmadım hayatımda canısı ben gebelik sandım sende
(49 puan) tarafından
Bana soruosan kızım olduktan sonra ilk evet
(7,044 puan) tarafından
O nasıl bir ilaç ki ??
(102 puan) tarafından
Hemen etki eden de var 6 Ay kullanip etki eden de var o yüzden sordum ben kullandım son ayımdi etki etmedi artık kullanmayacağım dedim ve o Ay hamile kaldım yani hemen etki etmeyebilir bende birsey yoktu ama doktor yumurta tembelliği olabilir diye verdi
(49 puan) tarafından
Bu ay dktrada gıdıcem yarın 3 gunm inşeAllah gıdıcem yani bunlarıda ekstra içiyrm  ben bu otlar hormonları dengeliyor klomende verse daha guzel etki etsn die inşeAllah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 200 göst.
18 Aralık 2025 Diğer kategorisinde veraaa (2,377 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 191 göst.
12 Ekim 2024 Diğer kategorisinde 2801 (1,501 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 432 göst.
17 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
18 cevap 686 göst.
28 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...