0 oy
977 göst.
Diğer kategorisinde (3,166 puan) tarafından
Dizi izleyenlerin yorumunu alırsam daha iyi olur izlemeyenlere saygı duyuyorum:))

Bu dönemde izlediğiniz sevdiğiniz neler var güncel diİlerden izlemediğim güzel olduğunu duyduğum sadece(taş,kağıt ,makas) var alternatif neler olabilir.  Mıtfaktayken vi izleyebiliyorum bende tv açmıyorum çocuklar uyanıkken 

22 Cevaplar

0 oy
(13,706 puan) tarafından
Sıdıka izliyorum ☺
-Reklam-
0 oy
(1,194 puan) tarafından
Sihirli annem izliyorum:)
0 oy
tarafından

Ruhul Furkan tefsir dersi dinliyorum ben de mutfaktayken beni acayip sardı


Kübra var Çağatay Ulusoy dizisi onu izlemeyi düşünüyorum ama neftliksim yoh ha
tarafından
Kübra çok saçma yaa çoğu kişi kötü yorumladı haşa bi insana tapilmayi gösteriyor diyorlar bende öyle söylemler duyunca izlemedim
(13,346 puan) tarafından
Kübra çok saçma vaktini ayırdığına değmez
tarafından
Hadi yâ o derece yani
0 oy
(3,549 puan) tarafından
Zaten kış dönemindeki diziler de o kadar kasvet dolu ki artık herkes birbirine aldatıyor herkes birbirinin arkasından kuyusunu kazıyor sürekli bir üzüntü sürekli bir ağlamak kış döneminde de hiç dizi izlemiyorum zaten genelde netflix'te takılıyorum bu aralar sadece eskiden Star'da yayınlanan aramızda kalsın diye bir dizi vardı Gökçe bahadır'ın oynadığı Caner cindoruk'la birlikte ona takıldım gerçekten tam bir aile dizisi onu izliyorum arada onun dışında netflix'te takılıyorum
0 oy
(39,736 puan) tarafından
TV izleyecek bişey bulamıyorum..bu aralar karşıma prens diye bi dizi var o çıkıyor onu izlemeyi düşünüyorum 
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Kızılcık şerbetini 

Gönül Dağı 

Hudutsuz sevda 

Bahar 

Haftanın 4 günü dizi bagimlisiymisim şuan :) 

Ömer izliyordum o sonradan bozdu final yaptı 

Yukarıdaki 4 dizi de bu sezonun en iyisi 

Ben bir dizi kolik olduğum için hepsni takip ederim
0 oy
(498 puan) tarafından
Bir tek ben mi eski dizileri daha çok seviyorum ya .O zamanki dizilerde hiç hüzün,şiddet ,çıplaklık yokmus bunu farkettim
(2,805 puan) tarafından
Evet bende hep eski dizi izlerim
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Ay bende bekliyim şurda sıkılıyoruz kocamla akşamları film izledik çoğunu dün deliha 2 izledik tv de varmış djdjdjjd napak
(3,166 puan) tarafından
Filmde bitiyor hemen
(32,625 puan) tarafından
Aynen bide hergün hergün ne izlesek diyoz
0 oy
(2,938 puan) tarafından

Kirli sepeti

Yabani

Kardeşlerim

Hudutsuz sevda

Hayatım şahane
0 oy
(7,176 puan) tarafından
Yaprak dökümü yada hayat bilgisi izliyorum
0 oy
(1,246 puan) tarafından
Dizi izlemek yerine Murat Soner'in yorumlarını izlemeyi tercih ediyorum :) bir bölüm için 2.5 saat bence çok :) 
(3,166 puan) tarafından
Ama oda fena gömüyor
(1,246 puan) tarafından
Çok iyi gömüyor :)
0 oy
(2,805 puan) tarafından

Çukurova 

Yeşil Deniz 
Şimdi ise öyle bir geçer zaman ki 
Kaliteli dizileri seviyorum
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Çok eski bi dizi var gurbet kadını her akşam onu izliyoruz 
0 oy
(9,055 puan) tarafından
Ben kore cin dizileri izliyorum hep daha farkli oluyor bizde ki gibi yok onun kocasi onunla yok buna kacmis yok yengeye kaymis yok adamlarin konulari cok farkli oluyor
(3,166 puan) tarafından
Hangilerini beğendin en çok
(9,055 puan) tarafından
Moon lovers , Mr queen, my demon, my husband married, saraydaki mucevher, düslerimin prensi ,boy of flowers  daha izlediklerim var ama aklima gelenler bunlar
(3,166 puan) tarafından
Bende leee men ho nun eski dizilerinin çoğunu izledim o  popülerdi bi zamanlar.  Şimdi de bunlara bakayım ama alt yazılı dimi çoğu dublaj olsaydı keşke
(9,055 puan) tarafından
Son 3 turkce dublaji var onlar digerleri 2023 2024 yili ondan yok canim
0 oy
(1,573 puan) tarafından
Müge Anlı anli izliyordum sezon finali oldu. Şimdi de arada bir masterchef izliyorum. Baştan takip etmeyince bisey anlamiyor insan o yüzden hiçbir diziyi izlemiyorum. 
0 oy
(935 puan) tarafından
Tvi hiç açılmıyor bizim evde ya  şuan onu farkettim yaz kış hicbisey izlemiyoruz:)
0 oy
(11,038 puan) tarafından

Sihirli annem<3

0 oy
(3,933 puan) tarafından
ben kızılcık şerbeti izliyorum 

Poyraz karayel izlemedi isen izle bence güzel dizi 
0 oy
(1,461 puan) tarafından
TV hiç açmıyorum akşama kadar. Akşamda çocuktan fırsat olursa MasterChef izliyoruz 
0 oy
(2,924 puan) tarafından
Tek bahar izliyordum zaten. Şuan evde durduğumuz yok izlemiyorum birşey. 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 546 göst.
29 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Mryss (228 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 534 göst.
19 Nisan 2020 Diğer kategorisinde Istanbullu 34 (6,466 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 997 göst.
26 Mart 2026 Diziler & Filmler kategorisinde Mys-2boys2girls (9,251 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 307 göst.

Kategoriler


1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...