Kizlar arkadaşım 98 kilodan 72 ye düşmüş. 3-4 ayda. Bu kahve ile detox u kullanmış. Kabızlık olanlara artı çayını kullanmış. Kız incecik olmuş. Geri de almadım dedi. İştah kesiyormis. Bende 90 kiloyum.
Kullanıp memnun olan var mı?
Linç gelmesin lütfen
Postumu hortlattim
Post üste çıksın
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın