0 oy
208 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Sezaryan doğum yaptım şuan iyim tabi ama bişey soracam akıntım hala devam ediyo kanama kesildi ama  nasıl geçer akıntı sorunum neden olur 

2 Cevaplar

0 oy
(2,959 puan) tarafından
Enfeksiyon vardır canım kadın doğuma git. Kontrol için zaten gitmelisin,o sırada söylersin 
(11,989 puan) tarafından
Gitmiştim canım unutum bu sorunumu söylemeye kan ilacı yazdı onları konuşurken unutum bida gidem balı
(2,959 puan) tarafından
Git git ilerlemesin önünü alamazsın yoksa
(11,989 puan) tarafından
Tm canim çok sağol
-Reklam-
0 oy
(213 puan) tarafından

Bizde 56 gunluguz <3 enfeksiyon vardir canim .

(11,989 puan) tarafından
Nasıl geçer ki normal doğumda olmadı boyle sezaryanda oldu

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 181 göst.
11 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 219 göst.
8 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 349 göst.
1 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Minikanne (3,853 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 496 göst.
1 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...