............................
he valla oyle
Günaydın ...
Tünaydınlaaaarrrrr
Günaydın
Bu 2020 sevmedim ben ya geri gidicem:/
Hee nolcekti
Günaydın mı
Dedi biri :):):)
Başka insanlar , başka bir dünya ve başka bir hayat bekliyordu galiba ☺☺☺
Bolca günaydin ☺☺
Bizde dünün aynısı yok ya 2 metre kara büründü her yer
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın