0 oy
122 göst.
Diğer kategorisinde (412 puan) tarafından
Hanımlar patlıcan içi kurutan var mı varsa kışın yemeğini nasıl yapıyorsunuz. . 

2 Cevaplar

+1 oy
(5,697 puan) tarafından
İçini kurutma değilde, soğan domates biber sarımsakla birlikte kavurup dondurucuya koyar kayınvalidem çok lezzetli olur. Zeytinyağlı patlıcan yemeği gibi. 

Sapını çıkardıktan sonra tepesinden kestiği yerleri kurutur onları nasıl yemek yapıyor bilmiyorum ama büyük ihtimalle aynı şekilde yapıyordur.
(412 puan) tarafından
Kuru dolma yaptım baya içleri kaldı kıyamadım atmaya söylediğini yemeği deniyecem teşekkür ederim.
(5,697 puan) tarafından
Evet ziyan etmek gibi oluyor çünkü yazık günah yarısı çöp oluyor. Az birşeyini yap ye hoşuna giderse lezzeti bütün içi yapar koyarsın dondurucuya
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Kuru tırşık yaparsin:)))

Dolma içi biber ve domates kurut

Kışın onları kaynatılmış suda 2 3 dakka hasla.

Sonra soğan kavur bunlarida içine at salça baharat etli istersen de yapabilirsin enfess güzel oluo
(412 puan) tarafından
Annemler yapıyor aslında ben hiç yapmadım bu yıl kurutup deneyebilirim. Teşekkür ederim

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 285 göst.
27 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Ftm1907 (979 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 248 göst.
0 oy
22 cevap 823 göst.
17 Mart 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde gulistaN_18 (10,168 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 351 göst.

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,749 cevap

367,417 kullanıcı

...