Of of adama ve çocuğa üzüldüm
Ahh böyle hataya günaha düşenleri görünce içim parçalanıyor hele ki hiç biseyden haberi olmayan garipler rabbim sen kimseyi şaşırtma diyorum kınamak bize göre değil Allah muhafaza ama cidden bu ülkenin ahlaki bozuldu rabbim sonumuzu hayır etsin inşallah
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın