Kızım üsütmüs boğazım ağrıyor diyor ateşi var 39 derece naptiysam düşmedi acile götürsem bakmıyor adam.akilli bide benim evde yaptığım gibi soğuk uygulama yapıyor duş aldırdım soğuk bez koydum şurup verdim havanın da etkisiyle düşmüyor çok aşırı sıcak hava
Ahh çocuklar hasta olmasın
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın