0 oy
922 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,741 puan) tarafından

image

3 yaşındaki kizima yazmis doktr gooegle de pek iyi yorumlar yazmamislr acba kullanan oldumu acaba yan etikleri faln yaptı mi kizlar 

9 Cevaplar

0 oy
(9,700 puan) tarafından
Evet antibiyotik kullandım  her çocuk farkli oğlumda sorun olmadı zaten doktor soruyor alerjisi varmı diye   
(3,741 puan) tarafından
Teskkur ederim cnm
(9,700 puan) tarafından
Hatta 3 gün öncesi bitirdik
-Reklam-
0 oy
(244 puan) tarafından
Enfeksiyon geçirmelerinde kullanmıştık,herhangi bir yan etkisi olmadı bizde.
(3,741 puan) tarafından
Tmm cnm teşekkür ediyorum
0 oy
(360 puan) tarafından
Antibiyotik canım bu enfeksiyon olduğunda defalarca verdi Dr bi sıkıntı yaşamadık 
(3,741 puan) tarafından
Teskkur ederim cnm
0 oy
(3,596 puan) tarafından
Yok yapmadı kullanabilirsin geçmiş olsun 
(3,741 puan) tarafından
Sagol cnm
0 oy
(161 puan) tarafından
Bizde epilepsi var bize dokundu nöbet geçirip alerji oldu yasaklı ilaçlar arasında ama genelde bişe olmuyor 
0 oy
(2,924 puan) tarafından
Evet kullandık. Bir sorun olmadı 
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Antibiyotik bu kullandık evet 
0 oy
(2,926 puan) tarafından
2 kutu kullandım ciğerleri cok kotuydu o dönem düzelmiyordu bi türlü bunları kullanınca düzeldi ve mutlaka probiyotikte kullan ishal yapıyor 
0 oy
tarafından
Oğluma kullanmıştım sorun yaşamadık

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 523 göst.
1 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 293 göst.
29 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ebruuecemelisaefe (20 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 98 göst.
0 oy
2 cevap 334 göst.

Kategoriler


1,512,451 soru

24,669,301 cevap

367,168 kullanıcı

...