0 oy
161 göst.
Diğer kategorisinde (215 puan) tarafından
Doktorum git yaptır dedi de şart mı sizce sizler baktınız mı 

4 Cevaplar

0 oy
(2,099 puan) tarafından
Bence evet şart cunku bir sorunu varsa bebeğin bunu bilerek dogum yapiyorsunuz dogum sirasinda mudehale etmelero gereken bir sorunu olabilir ya da anne karninda tedavi edilmesi gereken vs vs.Bosuna bu ultrasonu atlayip da koru surprizler ile ya da ani ölumler ile karsilasmak istemem.
(215 puan) tarafından
Anladım canım cok teşekür ederim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Beni yonlendirmedi doktor bende bilmiyordum gitmedim. Sağlıklı bebeğim var . 

Ama sen yinede git
(215 puan) tarafından
Tamam canım çok teşekkür ederim
0 oy
(9,057 puan) tarafından
Bence önemli yaptirdim ben 
(215 puan) tarafından
Cinsiyeti tam net ogrenebildinmi cnm bunu yapınca
(9,057 puan) tarafından
Evet canım 12.haftada erkek dedi ayrintilada degismedi oglum dogdu cok sukur
(215 puan) tarafından
Çok şükür canım
0 oy
(2,549 puan) tarafından
3. Doğum yaptım .üçünde de yaptırmadım. 
(215 puan) tarafından
Diğerlerini yaptın ama dimi
(2,549 puan) tarafından
Hayır canım yaptırmadım
(215 puan) tarafından
Tmm cnm sağol

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 97 göst.
0 oy
11 cevap 242 göst.
18 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Mervexbb (70 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 292 göst.
+1 oy
4 cevap 1,691 göst.

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...