0 oy
498 göst.
Diğer kategorisinde (1,343 puan) tarafından
Kızımi kontrole çağırıyor kızım 29 aylık yanlışlık olmasın kizlar bir de 9 aylık bebeğim var aradim doğru mesaj dedi ve tahlil yaptırdınmı diye sordu ben de hayır dedim kafam karıştı kızlar

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ne tahlili için cagriyor
(1,343 puan) tarafından
Ben anlayamadım canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
9 aylık için çağırmıştır. O ayda bizde hastanede kan değerlerine bakririp sonuclari alıp, sağlık ocağına gitmiştik.
(1,343 puan) tarafından
Kan tahlili yaptırıp öylemi gidcem sağlık ocağına canım
tarafından
Evet ama sonuçları alıp gideceksin Canim.
(1,343 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(699 puan) tarafından
Hangi aydı bilmiyorum ama bana hastanede genel kan tahlili yapmışlardı 

Ama sağlık ocağında hiç cagirmadilar 

1 yaşına yakındı galiba ozaman 
0 oy
(2,930 puan) tarafından

aynı hemşireye mesaj atıp sorsana canım :) neden çağırdınız? ne tahlili? tahlili sağlık ocağı yapar zaten bence gidince onlar alacaktır kanı... ama ben olsam arayan hemşireye sorardım neyin ne olduğunu

0 oy
(1,563 puan) tarafından
Kan tahlili için aramıştır ama yaptırmak zorunda değilsin 21 aylık kızım hiç yaptırmadım
0 oy
(8,159 puan) tarafından
9aylik bakiyolar kan değerine fln sabah erken gidersen ordan verebilirsin cnm 
0 oy
tarafından
Bebeğim 9 aylık için onu demişlerdir hastaneye git çocuğa kan tahlili yaptır sonra sağlık ocağına götür rutin bir şey sıkıntı yok
0 oy
tarafından
Kan değerlerine bakıp kan ilacını fln kestiriyor artık. Sağlık ocağı yapmıyo o tahlilleri demişti hastanede yaptırıp tekrar sağlık ocağına git
0 oy
(27,116 puan) tarafından
9 aylık bebek içindir muhtemelen 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 113 göst.
9 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Lale06 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 366 göst.
0 oy
4 cevap 264 göst.
0 oy
30 cevap 856 göst.
2 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde MARMELAT -_- (1,346 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,615 soru

24,671,320 cevap

367,277 kullanıcı

...