+1 oy
943 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (3,582 puan) tarafından

image

image

image

Eşim için 

18 Cevaplar

+2 oy
tarafından
1 en güzeli bence.
(3,582 puan) tarafından
Acaba yıllar seni bizimle mi yaşlandırsın yazdırsam
(1,276 puan) tarafından
Bence de ++++
Ben geçen sene “Eksik olma çünkü varlığın çok güzel” yazdırmıştım . Bu sene de bunu yazdırırım :)
(3,582 puan) tarafından
Bide varlığın kutlamaya değer en güzel şey yazısı var canım
(1,276 puan) tarafından
Ya 1. Ya 3. Bence canım kesinlikle başkasını yazdırma
Geçen sene ben şey de yazdıracaktım. “kapatın şehrin ışıklarını kocam pasta üfleyecek” ama yazdırmadım :D
(3,582 puan) tarafından
Benim karşı komşum yazdırdı onu bu sene canım
-Reklam-
0 oy
(16,494 puan) tarafından
1 yada 3          
(3,582 puan) tarafından
Bende 3 ü beğendim canım
0 oy
(4,362 puan) tarafından
Ben 3. Beğendim pastanın rengide hoş yazısıda
(3,582 puan) tarafından
Rengini bende beğendim
0 oy
(1,189 puan) tarafından
Sonuncu diyorum:)
(3,582 puan) tarafından
Çoğunluk 3 diyo o olacak sanırsam
(1,189 puan) tarafından
Digerleri klasiklesti canim herkes onlardan yaptiriyor 3. Hiç gormedim ve cok daha anlamli ve guzel
0 oy
(640 puan) tarafından
1 veya 3 bence
(3,582 puan) tarafından
3 e karar verdim canım
0 oy
(9,206 puan) tarafından
İlk yazı en güzeli
(3,582 puan) tarafından
Sağol canım fikrin için
0 oy
(7,173 puan) tarafından
1 güzel bence
0 oy
(2,381 puan) tarafından
Ben olsam 1. Olanı yazdirirdim
0 oy
tarafından

2 hariç ikisi de olabilir ama nolur 2 olmasın :D


0 oy
tarafından
Bence 1 çok güzel canim
0 oy
(545 puan) tarafından
Romantik istiyorsan 1.3 komik olsun dersen 2. :) ama bence 1 :) 
0 oy
(6,717 puan) tarafından
Senin en büyük hazinen Karın aslanım yazdır kız 
(3,582 puan) tarafından
Yazdırım kız seni mi kıram bacım
(6,717 puan) tarafından
Valla  çok hoşuma gidiyor bu sende yazdır gitsin
(3,582 puan) tarafından
Söz yazdırcam foto atcam :)
(6,717 puan) tarafından
Tamamdır tatlım beklerim
0 oy
(3,272 puan) tarafından
Kesinlikle 1
0 oy
(2,511 puan) tarafından
3 diyorum kesinlikle o
0 oy
(2,767 puan) tarafından
1. Güzel. Destan gibi pasta üzerine yazılan yazılar çok saçma geliyor. Kısa ve öz olmalı bence.
0 oy
(109 puan) tarafından
3 çok. İddialı ve güzel ❤ ben kesin 3 ü seçerdim
0 oy
(3,596 puan) tarafından
1 diyorummmmmmmm
0 oy
tarafından
Kesinlikle 3 hem farklı hem guzel 1 de guzel ama herkes yazdiriyor biraz degisik olur 3ü yazdirmaniz

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,797 göst.
13 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 597 göst.
3 Ekim 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde huzun_iyidir (8,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 514 göst.
1 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Ck57 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 407 göst.
1 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Kabakk (135 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...