Köyden kabak biber fasulye gelmişti kabakları kızarrtım attım ama 1 poşet cıktı pazardanda alcam koycam biraz biberleri doğradım attım fasulyeleride haşladım hepsini güzelce paketleyip attım dondurucuya oglanada kitap okutturdum artık rahatım kayfemide içtim ohh miss ama hala kahve içesim varr
İyi yapmışsın ellerine sağlık
Ellerine sağlıık❤️ gel bi kahve de beraber içelim bugün ben de doyamadım
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın