0 oy
390 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından

Anneler Kaç Yaşındasınız Ve Kaç Aylık Hamişsiniz Biz 7 Aylık Olduk

image


15 Cevaplar

+1 oy
(20,191 puan) tarafından
17+4 sağlıkla gelsin inşallah canım
-Reklam-
0 oy
(1,074 puan) tarafından
Bizde 6 Aylik olduk 24 haftaligiz 
(1,074 puan) tarafından
Hayırlı olsun canım hamileliğiniz nasıl geçiyor rahatmi yoksa ilk çocuk mu
(13 puan) tarafından
Yok benim ikinci bı tane oğlum var 2,5 yaşında ama biraz halsiz ve zor geçiyor diğer gebeliğime göre
(1,074 puan) tarafından
Aynen kızların gebeliği zor geviyor genellikle benimde oğlum var zor bir gebelik değildi buda aynı şekil oğlumda ki gibi zorlanmadım ama göstermedi kendini USG de sağ tarafimdaydi oğlumda sağ taraftaydi ondan kafam karıştı 23 Eylül'de tekrar dan randevu var bakalım hayırlısı olsun
(13 puan) tarafından
Hayırlısı olsun hakkında inşallah rabbim gönlündekini versin
(972 puan) tarafından
büşra sendemi 22+0 haftaliksin bende öyleyim ultrasonda sadece iki üc gün önde gözüküyor ikinci gebeligim cinsiyeti 14+4 haftalık ken öğrenmistik kız bi prenses daha geliyor ilkide kizdı 2 yaşina girecek
0 oy
tarafından
Konuyla alakasız ama bu sene erkek senesimi kız senesimi:)
tarafından
Erkek senesi diyen de var, kız senesi diyen de. Benim tanıdığım hamileler (sülaledekiler) komple erkek bu sene benimki dahil
(1,044 puan) tarafından
Çevremde hamile yok  kız bebeğe hamileyim ☺️
(2,891 puan) tarafından
Bende kız bebeğe hamileyim
(3,386 puan) tarafından
Benm çevrede hepsi kız benm ki belli degil
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Sagsaglim kucaklarimiza alalım inşallah biz 19 haftaligiz 5. Aydayiz
(11,233 puan) tarafından
Öğrendinmi cinsiyeti ☺
(19,923 puan) tarafından
Yok daha gidemedim gülüm randevu bulamadım ya inşallah kızım olur dr. Kız der önceki randevuda ultrasona bakarken doktor kız desin diye ağzına baktım hahahshshhs
(19,923 puan) tarafından
Sen kaç haftalık oldun nasl gidiyor
(11,233 puan) tarafından
14 haftalık oldum bende bugün ☺
Ya beli olur bu sefer ozaman hayırlısı olsun tatlım
(19,923 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım hayırlısı saglik olsunda
0 oy
(1,882 puan) tarafından
Ya maşallah bn daha 14 15 haftalarimdayim
0 oy
(3,014 puan) tarafından
Daha çok başındayım 9 haftaya yeni girdik daha bir üzüm :) 
0 oy
(318 puan) tarafından
33.haftaligim niyeyse zaman çok hızlı geçiyor.ikinci diye mi bilmiyorum birinci de zaman sanki durmuştu şimdi doğuma az kaldı 
0 oy
tarafından
26+2de benim oğluşum da, 6 aylığı yeni doldurduk 4 gün önce :)
0 oy
(698 puan) tarafından
38+3  9aylik :)
0 oy
tarafından
Elhamdülillah 6 aylık olduk biz de, oğlum 7.5da doğdu diye doktorum bunda da erken doğum riskin var dikkat et diyor ve ben deli gibi hasta olduğum halde 9 aylık oğluma bakmam lazım.

Yüksek riskli gebelik geçirdiğim için hastaneye yatış verdiler reddettim, bakalım inşallah hayırla afiyetle sağlıkla sıhhatle doğururum.
0 oy
(6,156 puan) tarafından
26+1 im şuan 6 ayım bitti şükür. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah.
0 oy
(441 puan) tarafından

26+6 olduk sağlıkla gelsinler:)

0 oy
(888 puan) tarafından

Yarın 39 u dolduruyoruz 

image

0 oy
(364 puan) tarafından
12+1 haftadan selamlar.
0 oy
(3,386 puan) tarafından
14+4 olduk 

Perşembe 15 oluyoruz cinsiyet için gitcem bakalım söylüyor mu doktor 

İlgili sorular

+2 oy
23 cevap 1,620 göst.
0 oy
4 cevap 163 göst.
9 Şubat 2026 Diğer kategorisinde esra.02. (230 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,384 göst.
23 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Kulpsuzkupa. (460 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 287 göst.

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...