0 oy
1,428 göst.
Diğer kategorisinde (23 puan) tarafından
İsim tavsiyesi verebilir misiniz.

25 Cevaplar

+1 oy
(423 puan) tarafından
Buglem erkek ismi gibi Eylül güzel 
-Reklam-
+1 oy
(10,962 puan) tarafından

Bence Ebrar güzel :)

0 oy
(17,126 puan) tarafından
Benim tercihim eylülden yana oldu kızımın adı defne Eylül

Sağlıcakla huzurla kavuşun inşallah inşallah
0 oy
(5,236 puan) tarafından
Ebrar bence 
0 oy
(4,362 puan) tarafından
Eylül güzel kızım olsaydı adı Eylül olacakdi
0 oy
(3,418 puan) tarafından
Eylul bence.             
0 oy
(232 puan) tarafından
Eylül❤️ismi güzel bence ben çok beğeniyorum 
0 oy
(276 puan) tarafından
Kızımın ismi. Buglem çok begenerek koyduk
0 oy
(134 puan) tarafından
Ebrar güzel 
0 oy
(758 puan) tarafından
Eylül çok zarif
0 oy
(2,931 puan) tarafından
Buglem güzel değil,Eylül guzel
0 oy
tarafından

Eylül güzel

                  
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Eylül çok istiyodum kızıma koymak annem babam karşı cıktılar
(2,931 puan) tarafından
Olsun yine koysaydiniz Eylül olunca saygısızlık mi yapmış olcaktiniz
0 oy
(171 puan) tarafından
Buglem ismini tavsiye etmem canım  sonradan çıkan bu isimlerin anlamları herhangi bir dayanağa dayanmıyor yani mesela hangi dilde cennet bahçesi demek arapçada öyle bir kelime yok. cennet kuşu cennete düşen damla cennette bir ağaç cennette bilmem ne falan filan o yüzden o tür isimleri gerçekten araştırıp koymak lazım yoksa uydurma olabiliyor ki çogu dayanaksız ve uydurma isimler maalesef 
(2,931 puan) tarafından
Uydurma da olsa yeni isimler eski isimlerden çok daha güzel:))
(171 puan) tarafından
Evet kulağa hoş gelebilir ama Müslümanlar için verilen ismin manası çok önemli peygamber efendimiz sallallahu Aleyhisselam çocuklarınıza güzel isimler koyunuz diye tavsiyede bulunmuştur Uzmanlar da , ismin anlamının çocuğun kişilik oluşumunu ve ilerleyen yıllardaki tavır ve tutumlarını etkilediğini belirterek, bu nedenle anne ve babaları isim koyarken dikkat etmeleri konusunda uyarıyor :⁠-⁠):⁠-⁠)
(2,931 puan) tarafından
Güzel açıkladıniz haklısınız :)
0 oy
tarafından

Ebrar olabilir

0 oy
(19,923 puan) tarafından
Eylül güzel 
0 oy
(7,170 puan) tarafından
Eylül ismini seviyorum
0 oy
(545 puan) tarafından
3ü arasında ise Eylül daha hoş 
0 oy
(316 puan) tarafından
Buğlem ismi daha güzel bence
0 oy
(892 puan) tarafından

Eylül kızımın ismi <3

İlgili sorular

+1 oy
23 cevap 1,020 göst.
0 oy
12 cevap 526 göst.
23 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Canimkizim_ZE (982 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 156 göst.
6 Mart 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 428 göst.
15 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Bir deniz annesi (684 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,665 cevap

367,030 kullanıcı

...