0 oy
417 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (9 puan) tarafından

Aksama ne yapıyorsunuz tatlişler fikir verin aklıma birşey gelmiyor :(

11 Cevaplar

0 oy
(6,298 puan) tarafından

Ben et haşlayıp yanına sebzeli meyhane pilavi yapicam

(9 puan) tarafından
Afiyet şifa olsun canm.
-Reklam-
0 oy
(77 puan) tarafından

Soruyu görünce kesin yemektir dedim :-):-) buzluktan biseyler çıkarttım yavaş yavaş karar vermek üzereyim:-)

(9 puan) tarafından
Benim gibi yani :d
0 oy
(551 puan) tarafından

Bugun disardan solicem.insallah canim ama daha karar veremedim 

0 oy
(351 puan) tarafından

Ben de az önce canın ne ister ne yapayım diye mesaj attım eşime. O cok yemek seçer genelde istediğini yaparım :) 

0 oy
(165 puan) tarafından

Ben Mercimek çorbası ve kıymalı biber dolması yapıcam inşallah:) Yanına da salata yaparım tamamdır. Iki kişiyiz zaten çok yenmiyor yemek. 

0 oy
(278 puan) tarafından

Simdi pazardan geldim ispanak yapicam:)

0 oy
(652 puan) tarafından

Pirinç pilavı et haşlama salata var bu akşam menüde 

0 oy
(216 puan) tarafından

Mercimekli kofte salata yapicam canim kofte istedi " :) esimdende onay aldim smdi yapicam

0 oy
(49 puan) tarafından

Çorba barbunya pilav salata hepimize afiyet olsun :))

0 oy
(56 puan) tarafından

Ben rahatim bugün kayınvalidem ayri yemek gönderdi annem ayrı yemek gönderdi yani sırtımı yastığa dayicam:) 

0 oy
(638 puan) tarafından

Kürü fasulye pilav yaptim canim bide salata 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 563 göst.
0 oy
12 cevap 651 göst.
0 oy
4 cevap 118 göst.
0 oy
9 cevap 257 göst.
26 Haziran 2022 Diğer kategorisinde &Kuzeyim& (1,877 puan) tarafından soruldu

289,991 soru

8,691,925 cevap

29,379 kullanıcı

...