0 oy
1,101 göst.
Diğer kategorisinde (246 puan) tarafından

Kızlar yarın üniversitesiteden iki arkadaşım ilk defa evime gelecek. 

Sarma ve börek yaptım. 

Yarın makarna salatası da yapacağım. 

Yanına tatlı olarak ne gider? 

Beceriksiz ve hamile bir insanım :) kolay şeyler söyleyin lütfen. 

25 Cevaplar

+2 oy
(5,183 puan) tarafından
En basitinden ıslak kek güzel olur ☺️
tarafından
Bencede+
-Reklam-
+2 oy
(16,096 puan) tarafından

Pudingli bizkuvi pastasi favorim:D

(246 puan) tarafından
Yapabileceğim sınırlı tatlılardan :) ahahha
Ama çok basit ya :) utanırım onu yapmaya
(6,669 puan) tarafından
Benimde
+2 oy
(3,166 puan) tarafından
Ağlayan pasta hem kek hem tatlı gibi 
(246 puan) tarafından
Ben kek yapamıyorum:) ahahha ölcüsü tutmuyor bi türlü
+2 oy
tarafından
Kuplarda kaşık tatlısı çok basit olduğu kadar çok lezzetli 
(246 puan) tarafından
Hemen bakıyım tarifine
tarafından
Ben çikolatasını fındık parçacıklı alıyorum gerçekten çok güzel oluyor. Hatta yarın bende yapayım :)
+2 oy
tarafından

Bence en en kolay tatlı yalancı tavuk göğsü :)

+2 oy
(5,161 puan) tarafından
En basit ve güzeli gelin pastası çok kolay 
+2 oy
tarafından
Kakaolu ıslak kek 

sultan sarması 

İrmik helvası 

Islak browni kurabiye 

Revani
+2 oy
tarafından

Islak kek ya da ağlayan kek offf olsa da yesek :D

+2 oy
(64,939 puan) tarafından
hira tatlisi yap.
+1 oy
(11,005 puan) tarafından
İrmikli tatlı çok basit ve lezzetli 
+1 oy
(677 puan) tarafından

Sütlü irmik tatlisi

image

image

(246 puan) tarafından
Kolay görünüyor yapabilirim :)) teşekkürler
+1 oy
(9,762 puan) tarafından
Ben böyle durumlarda önceden yapılabilecek bir tatlı yapıyorum yani şerbetli tatlılar. Kıbrıs tatlısı olabilir
(9,762 puan) tarafından

Triliçe yapılmaz mı önceki gün 

+1 oy
(27,103 puan) tarafından
3 kaşık tatlısı hem kolay hem de Cok lezzetli 
+1 oy
(389 puan) tarafından
Magnolia yapabilirsin hem pratik hem lezzetli :)
+1 oy
(6,044 puan) tarafından
Gir YouTube kemal paşa yapılışı yaz. İlk videolar sadece şerbet azıcık aşağıda elle yapan kadın var o videoya göre yap pek kemalpasayq benzemiyor ama tadı çok güzel 5 dakikada hazir. Firinda, bir de bal parmak tatlısı yaz o da çok çok kolay ikisi de benziyor zaten
+1 oy
(1,882 puan) tarafından
Ay hamis olduğun için kendini pek yorma ıslak kek güzel gder 
+1 oy
(5,792 puan) tarafından
Etimek veya kedı dili
+1 oy
tarafından
İrmikli muhallebi yap kız en basiti 1 paket süte 1 bardak seker 1 paket vanilin 10 yemek kaşıgı irmik kat kaynat pişince 1 kaşık tereyag kat karıstır sonra borcama dök bitti üzerinede ister ceviz serp ister hindistan cevizi serp ister meyveli sos ister cikolatalı sos yap sama kalmıs 
+1 oy
tarafından
Islak kek yada magnolia. Hem şık hem basit yapımı 
+1 oy
(9,210 puan) tarafından
Kedi dili yada mozaik pasta yapabilirsin hazır pasta tabanı alıp içine muhallebi yapıp yaş pasta yapabilirsin

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 284 göst.
15 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Anonim1234 (135 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 901 göst.
29 Kasım 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 294 göst.
0 oy
4 cevap 276 göst.

Kategoriler


1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...