0 oy
544 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Çok değil ama az çok ta zorlanmadım cok kolay taktı aslında hemen bitiverdi hiç anlatıldığı kadar zor değil hem bilgilendirme hem bilgilenme postu olsun 

Birde bir ay kadar ek yöntem ile korunun sonra bırakabilirsiniz kaymasin dedi 

Cinsel beraberlik hakkında birşey söylemedi taktiranlar ne zaman beraberlik yaşadınız ve ne zaman kesild lekelenme 

7 Cevaplar

0 oy
(789 puan) tarafından
Ben taktırdım fazla bir lekem yokdu zaten lekem de uzun süre devam etmedi yanlış hatırlamıyorsam 3 gün içinde beraberlik oldu Ocak ayında taktırdım ben daha yeni yeni düzene giriyor 3 aydır falan düzenli oluyorum diğer aylar gecikme lekelenme oldu
tarafından
Teşekkür ederim canım ❤️
(789 puan) tarafından
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
(145 puan) tarafından
Ben 5 ay oldu taktıralı daha lekelenmem devam ediyor ama bu ay baya azaldı. İlk taktirigim da doktor 10 gün boyunca ilişkiye girme dedi. Bi de sen yine başka korunma yöntemini de kullan çünkü spiralle çok hamile kalan var bn spiral +prezervatif +geri çekilme ile korunuyorum ne olur ne olmaz diye
tarafından
Teşekkür ederim canım ❤️
0 oy
(9,456 puan) tarafından
Canım adet görmüş müydün. Bende gideceğim takmak için ama adet görmedim daha 2 buçuk ay oldu doğum yapalı
(111 puan) tarafından
Benimki çok zordu canım ya normal doğum yapanlarda daha kolay oluyormuş rahimde hiç açıklık olmadığı için zorlandım kanamam da takılırken baya oldu tansiyonum düştü emziriyorsan vermez ilaç
(9,456 puan) tarafından
Normal doğum yaptım ve emziriyorum öf ya bu gidişle hamile kalacağım
tarafından
Canım edetli değildim taktirirken çokta basit taktı ama şuan kanamam vaf
(9,456 puan) tarafından
Bende adetsiz takarım büyük ihtimal
tarafından
Aynen canım
0 oy
(304 puan) tarafından
Ben çok korkuyorum ya biraz vajinusmus var bende
tarafından
Korkulacak bişey değil ki canım çok basit takılıyor
0 oy
(9,473 puan) tarafından
Bize 15 gün demisti 
tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(111 puan) tarafından
Geçen cuma taktirdim yarın tam 1 hafta oluyor ilişki için bana birsey demedi bende sağlık ocağı ebesine yazdım korunmana gerek yok ek korunma yöntemi kullanın bir müddet dedi ama ben korktuğum için halen ilişki yaşamadım sezaryen olduğum için rahim ağzı kapalı olduğu içinmiş çok zorlandım ve takarken kanamam oldu ilk 2 gün adetin ilk günü gibi agri ve kanamam oldu sabah 1 hafta olacak sadece leke şeklinde ara ara geliyor ilk ilişki de acıma hissetme oldu mu? Sana ne zaman gel dedi kontrole 
tarafından
Canım kontorle gel demedi kanamam var ama çok yoğun değil öyle adet gibi
Bir yontem ile korun dedi kanama v.s olur demedi ama
0 oy
(11,040 puan) tarafından
40. Günümde taktım o nedenle kanamam vardı o gün 1 hafta kdr tedbir amaçlı kayma olmasın ve tamamen temiz olduktan snr yani 1 hafta snr birliktelik yaşadım 1 hafta ardından lekelenmem bitti
tarafından
Teşekkür ederim canım ❤️

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 122 göst.
2 Kasım 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oykulku (1,184 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 194 göst.
16 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 157 göst.
+1 oy
2 cevap 410 göst.

Kategoriler


1,512,510 soru

24,670,106 cevap

367,209 kullanıcı

...