0 oy
475 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (223 puan) tarafından
Kızlar merak ettim suriyeli ekmeği alıyor musunuz yada hiç yediniz mi ben Bi kez yedim tuzu yok sevmedim  

9 Cevaplar

+3 oy
tarafından
Yavaş yavaş ülkeyi ele geçirip bizi misafir ederler artık 
(774 puan) tarafından
Çok dogru söyledin tebrik ederim   
(645 puan) tarafından
Aynen öyle olacak gibi
tarafından
Bu gidişle öyle hanımlar
-Reklam-
+2 oy
(929 puan) tarafından
Suriyeli ekmeğimi varmış yeni duydum
(223 puan) tarafından
Evet var lavaş gibi bişey ama tadı tuzu yol
(929 puan) tarafından
Denk gelmedim hiç bizim buralarda pek öyle dükkan falan açıp biyerlerde çalışamıyolar ondan heralde
+1 oy
tarafından

  • Nasl bisey kiz o.:) kimse suriyelileri begenmez laf eder ama suriye cipsi.ekmegi makarnasi abooo hepsinide cikariyolr masallah :D uzeriine alinma ama.bak onyargili insan ck ya ondn dedm gunluk haytta :)
(223 puan) tarafından
Yok canım benim oturduğum çevrede suriyeli çok onların dükkanında satlıyu dedemler almıştı orda yemiştim bende yoksa kendim almadım onlarda insan ama onların yiyecekleri çok farkı geliyor bana eşimin iş çalıştığı yerde varmış anlatıo bazen
tarafından
Yok senn icin demedm.cogu insan cevremzde bliyosndr snde laf ediyo ya ondan dedm.
(223 puan) tarafından
Aynen öyle cnm laf etmeyen yok
+1 oy
(1,951 puan) tarafından
Suriye ekmeği o. Ben yedim şirmensi tadı var kilo aldırmıyor. 
+1 oy
(645 puan) tarafından

Ben bi kere yemiştim annem çok seviyo ama ben pek beğenmedim tuzsuz yağsız gibi Yemekteyiz  deki gibi damak tadıma uygun değil:D

(223 puan) tarafından
Aynen bende sevmedim bana da tatsız geldi ama damak tadı işte cnm herkesin farkıçlu
0 oy
(22 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Birde suriye cipsi var :),

 image

(1,481 puan) tarafından
Kız bu suriyeli cipsi değil ki bu antep de yapılıp satılan mısır patlağı cipsi özel yapıp internet üzerinden de satıyorlar suriyelilerden önce de vardı bu antep de  :)
(22 puan) tarafından
Antep nere Halep nere :) komşular hocam.  Suriyelilerin gelmesi ile tüm Türkiye'de şuan...
0 oy
tarafından
Yeni duydum yemem de kalsın 
0 oy
(2,257 puan) tarafından
Vlla bi kere aldim oda ekmek kalmamıştı mecbur alacaktim eve getrdim incecik 10 15 tane var posetin içinde yiyemedim ya
0 oy
(739 puan) tarafından
O neymiş kız ilk kez duydum:))))))

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 599 göst.
9 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Deda (375 puan) tarafından soruldu
+5 oy
6 cevap 408 göst.
7 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Nereye baci (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 355 göst.
31 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Ecenin annesiii (662 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,209 göst.
27 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde poyrazaleyna (954 puan) tarafından soruldu

311,140 soru

9,310,468 cevap

30,681 kullanıcı

...