0 oy
615 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
Az once pisirdim ve mermerin uzerine tepsiyle koymustum soguyunca kitirlasmis ne yapayim simdi? Tekrar isitsam iyi olur mu? İslatmam mi lazim?

4 Cevaplar

0 oy
(11,830 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
cok sogudu diyemi sertlesti. isinirsa normal hale gelir. ama cok pisiripde sertlestiyse  buharla isit . yani dilimle tencerenin dibine cok az su . bi tabak oturt tencereye. tabagin icine dilimleri koyup kapaginkapat. beari usulu gibi yani bi nevi. suyun buhariyla isininca pamuk gibi olur
tarafından
tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
(2,891 puan) tarafından

Canım gecen kayinvalidemde yaptı kıyıları bile kurudu sadece yani ısıtsan olur bence :) 

0 oy
tarafından
Isıt tereyağı sür poşete geçir beklet.
0 oy
(5,190 puan) tarafından
Ben üstüne ıslak bez koyarım fırından ne çıkarsa çıksın mutlaka ıslak bez koyarım yumuşacık olur ama pizzanın kaşarı fln var ocakta kısık ateşle ısıt etrafını azıcık islat yumuşar

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 189 göst.
28 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Papatym35 (1,191 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 389 göst.
28 Ekim 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sinem48300 (682 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 446 göst.
29 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Bol gunesli gunler (1,500 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 213 göst.
4 Temmuz 2024 Kültür-Sanat kategorisinde Neyla (813 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,389 soru

24,668,496 cevap

367,127 kullanıcı

...