gece sohbeti olsun. bence çoğu doğru sizce? gece gece derin düşüncelere daldım
Çoğu doğru maalesef...
Hepsini ekran aldım sabah okuyacağım iyi geceler
Çok şükür öyle bir anne olmadı annem bir kez olsun ne bağırdığını duydum bize ne vurduğunu. Abim ve kardeşim yüzünden dayak bile yedi ama bir kez bile sizin yüzünden diye dahi kızmadı keşke annem gibi bi anne olabilseydim
1,512,558 soru
24,670,801 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın