0 oy
740 göst.
Diğer kategorisinde (9 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar eşim cezaevinde üç tane çocuğum var evim kira fatura çok geliyor diye soba açamıyorum çocuklarımın kışlık kıyafetleri yok sadece bebeğinize küçülmüş kullanmadığınız kıyafet istiyorum gerçekten çok ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim yemin ederim doğru söylüyorum

5 Cevaplar

0 oy
(7,041 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun inşallah :unsure:

-Reklam-
0 oy
(1,090 puan) tarafından
Çocuklarınız kaç yaşında ve nerede yaşıyorsunuz
(9 puan) tarafından
İsterseniz kargo ile gönderebilir siniz
(9 puan) tarafından
Kaç yaş kıyafetler yani eğer uygun değilse zahmet etmeyin
(1,090 puan) tarafından
Ben sizden bilgilerinizi nasıl alayım
(9 puan) tarafından
Peki tşk ederim
(1,090 puan) tarafından
Bunlar sanırım uygun değil birileri verdi banada şimdi baktım bazıları 12 yaş bazıları 12 aylık sen numarayı sil canım ben ekran görüntüsü aldım ulaşıcam sana
0 oy
(249 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun yokluk gerçekten zor bende hep kızıma oğluma 2.aliyorum kızımda küçük 6 9 aylık gideriyorum hala 1 yaşında ama.zayif o yüzden oluyo büyükte yok malesef yazdan yaza kıştan kısa alıyorum 

Hatta geçen 3 poşet Bi anaokulu verdi onları giydiriyorul
0 oy
(1,070 puan) tarafından
Çocuğum çocuklarınızdan küçük o yüzden elimde size uygun kışlık yok bizim kışlıklar 3-6-9 aylık. Rabbim yardımcınız olsun
0 oy
tarafından

Keşke önceden görseydim 

2 4 yaş vardı hepsini verdim bende :(


İnşallah yardımcı olan olur:(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 201 göst.
0 oy
12 cevap 962 göst.
0 oy
13 cevap 1,098 göst.

Kategoriler


1,511,065 soru

24,651,220 cevap

366,315 kullanıcı

...