Selamün aleyküm hanımlar neden uyumadıniz hayırdır
Benim misafir vardı çaydı kahveydi yatak kur derken anca bide bebişim sağolsun uyumadı daha yeni yarım saat oldu uyudu cimcime eşimle mesajlasiyorduk kendisi hastanede bugün nöbetçi çok özledim şimdiden
Yavaştan uyku bastırdı bı göz atayım dedim bakim kim var kim yok neler yapıyorlar diye
Eee ne yapıyorsunuz bakalım güzel gacılar
1,512,548 soru
24,670,698 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın