0 oy
1,471 göst.
Diğer kategorisinde (44,053 puan) tarafından

Kova olarak fakir geldik fakir gidiyorum demekki üstüne borçlu bide :DKocamin 3 kuruşluk parası arabamın mazotuna bile yetmiyor Aslan kendisi kızımda oğlak biz baya FasFakir hahah:D:D

Siz ne kadar zengosunuz bacikolar¿?

image

39 Cevaplar

+1 oy
(584 puan) tarafından

Başak:D keske paralar cüzdanda aşk yaşasada çogalsalar

(44,053 puan) tarafından
Keşke keşke :D
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Boğa çok zenginim ha ::))
(44,053 puan) tarafından
Bizede 3 5 biseyler at be bacim hayrına :D
tarafından
Ayıp ediyorsun hemen atarm:)
+1 oy
(2,702 puan) tarafından
Yay yanlış gayrimenkul zenginiyim :D
(44,053 puan) tarafından
Maşallah canım ❤️ :D
+1 oy
(5,105 puan) tarafından

Eşim boğa yaa aynı valla paraya çok düşkün kendileri 

Ee dolayısıyla bizde yırttık demek ki çünkü eşimin parası benim benim param da benim param :D

(44,053 puan) tarafından
Her zaman aşko :D
+1 oy
tarafından

Hep eksilerdeyim yemin ederim ya :D normal hayatımda da 70.000 tl borcum var bakalım faizle 100.000 olmaz inş :D 

(44,053 puan) tarafından
Kız naptın o kadar borç benimde kocamdan gizli bin lira borcum var içim içimi yiyor :D
+1 oy
tarafından

Balıklar şaşırtmıyor :D( kocam balık Burcu ):D

(44,053 puan) tarafından
Fakirsiniz bacım :D
tarafından
Fasfakir hemde :⁠-⁠D:⁠-⁠D:⁠-⁠D
+1 oy
(2,154 puan) tarafından
Bu duruma göre kızım eşim ve ben olmak üzere aranızda sadece ben zenginim kızım zaten sıfırı tüketmiş 
(44,053 puan) tarafından
Sende gecinecekler mecbur:D
(2,154 puan) tarafından
Maalesef ya
+1 oy
(20,180 puan) tarafından
Koç ben terazi eşim kim aldı la paramı kim aldıysa versin hiç komik değil ahahahsh eşimin doğru ama :)
(44,053 puan) tarafından
İlerde gelir belki para :D
+1 oy
(10,061 puan) tarafından

Bende kova eksi ne yaaa:'(

Kocam da fakir kzimla oğlum iyi şükür bizi boşver :D

(44,053 puan) tarafından
Kovalar gariban çocuğu :D
(10,061 puan) tarafından
Bir yerden yüzümüz güler inşaallah:)
+1 oy
(545 puan) tarafından
Benim 84331 tl + eşim 3 tl:D kızımız nötr :)))))) 
(44,053 puan) tarafından
Yeter bacım eksilerde olan napsin :D
+1 oy
(2,926 puan) tarafından

Kızım Oğlum ben zenginizde kocişim fasfakir :D

(44,053 puan) tarafından
Koyun kapıya :D
(2,926 puan) tarafından
Yok kız yazık adama :D
+1 oy
(1,121 puan) tarafından
900 bini görünce bi sevinmiştim ta ki -yi görene kadar hakskd
(44,053 puan) tarafından
Bende bende :Dd
+1 oy
(3,742 puan) tarafından

Bn akrep kocam yay :D

(44,053 puan) tarafından
Yeter bacikom size :D
+1 oy
(2,891 puan) tarafından

Başak nerde :) 

(44,053 puan) tarafından
Yokmu kız hiç farketmedim
Kız varya deli gacı 86 bin al o parayı da gözlerini yaptır :D
(2,891 puan) tarafından
O anlamda demedim Ay canım Allahım seni güldürsün inşAllah hahaha
(44,053 puan) tarafından
Nerde eee o para demek istemissin heralde sorryyy bacım su:D
+1 oy
(1,277 puan) tarafından

Eşim koç, kızım Yengeç, ben aslan eşimde o kadar para vardir da benim kartımda sâdece 17 TL 63 kuruş var:D

(44,053 puan) tarafından
Aç kalmayacak kadar var ekmek alın :D
(1,277 puan) tarafından
Evet buna şükür:))))
+1 oy
(118 puan) tarafından
Biz baya zenginiz ben başak eşim boga kızım koç rabbim daha cok versin once olmayana sonra bize ama kendimizi anca gecindiriyoeuz cok sükür muhtac degiliz ama cokda yok 
(44,053 puan) tarafından
Rabbim bereket versin ❤️
+1 oy
(13,007 puan) tarafından
Terazi sıfır o kdr doğru ki :):)
(44,053 puan) tarafından
Fakir baciko :)
(13,007 puan) tarafından
Bare kocada olsaydı para ondada yok şansıma tüküreyim:)
+1 oy
tarafından
Boğayım ben ancak burçlarda çıkar böyle para bana değil 
(44,053 puan) tarafından
Allah büyük bacı :)
0 oy
(1,315 puan) tarafından

Hiç yoktan iyidir aslan :)

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 748 göst.
24 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Berivankarakus (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
38 cevap 1,840 göst.
0 oy
29 cevap 1,326 göst.
15 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 239 göst.
24 Mart 2026 Diğer kategorisinde ayse97 (804 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...