0 oy
1,540 göst.
Diğer kategorisinde tarafından


image

Size de Merhaba .d.d ben fıstıklı sarma çok doğru demiş ahahaha .d.d

27 Cevaplar

0 oy
(4,436 puan) tarafından
Ben kuru baklava ☺️
(4,436 puan) tarafından
İroni yapıyosun değil mi kafam çok dolu anlayamadım şu an kız neresi yakın ☺️☺️
tarafından
Kız hayır estağfurullah:) cidden yakınız Aytemiz bize arabayla 5 6 dk
(4,436 puan) tarafından
Yaa Göksu deyince benim aklım havaalanına gidiyor canım orası da beş dakika değil bize ondan ironi mi yapıyor acaba dedim tam olarak Göksu da nerdesin neresi yakın sana ☺️
tarafından
Bebeğim sizin ordan kızılarik yolundan yeni hal kavşağına doğru çıkınca diyroum ya aramız 5 6 dakika iş Bankası Ziraat Bankası falan var düden şelalesinin uzanan kolu varya orda site
(4,436 puan) tarafından
Yaa evet o yoldan gelince yakınız baya canım anladım şimdi ☺️
Antalya ya neden taşındın zaten antalyalıydın diye hatırlıyorum buraya alışan başka yerde yapamıyor değil mi ☺️❤️ ben buralı değilim ama çocukluktan beri burda büyüdüm memleketimiz burası oldu başka yerde yapamam gibi gelir hep bana da ☺️
-Reklam-
0 oy
(3,595 puan) tarafından

Ben fıstıklıyımmmm :D

tarafından
En en en güzeli bildiğin yol :))
(3,595 puan) tarafından
Tabiiiiii ♥️☺️
0 oy
tarafından
Fistikli sarmayi severim de benim durum cevizlininki :) 
tarafından
En samimisi ya :)
0 oy
tarafından
Ben hepsiyim 
tarafından
Ahahahha :))
0 oy
(4,582 puan) tarafından

Tek başıma fıstıklıyım:D hiç sevmem şerbetli tatlı bu arada ben sütlü tatlıların kölesi olmuşum:D

tarafından
Bende valla en güzeli sütlü tatlılar :))
0 oy
(343 puan) tarafından

Baklava sevmeyenler ne olacak :D

tarafından
Mmm düşüneyim :))
0 oy
(5,907 puan) tarafından
Birini seciceksem cevizli ev bakalasi olayım az şekerli kıtır kıtır :)
tarafından
Kız sende bana gece gece limonlu kek aşerttin ahahahhaa :))
(5,907 puan) tarafından
Ahahahah
0 oy
(2,154 puan) tarafından

Kesinlikle şöbiyetim ben :D

tarafından
Coolll :))
0 oy
(2,884 puan) tarafından
Soğuk baklavayım ❣️
tarafından
Ayy kendince açıkla :)) yok o :))
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Hiç birini sevmiyorum sadece bülbül yuvası 
tarafından
Annem de en çok onu sever :)
(2,312 puan) tarafından
Çok hoş geliyo bana bir de soğuk baklava diğerlerini yiyemiyorum <3
0 oy
(17,490 puan) tarafından

Cevizli ama ev yapımı olacak :)

tarafından
Daha da içimizden birisi o zaman :))
0 oy
(1,217 puan) tarafından
Cevizli :⁠-⁠Dve bennn ☺️ahjjjjj:):))))
tarafından
Ahhh :))
0 oy
(4,965 puan) tarafından
Şöbiyetttt❤️
tarafından
Herkesten farklı uuuu :))
0 oy
(8,929 puan) tarafından
Karadenizliyim ve fındıklı diyorum en çok o uyuyor benim damak tadima :D
tarafından
Bende severim yemiştim Trabzon’da :))
0 oy
(11,041 puan) tarafından
Cevizli baklavaya bayılırım ama en çok fıstıklı tarzdayim
tarafından
En doğrusu bebekim :))
0 oy
tarafından
Şöbiyet ve tam olarak beni anlatmış ☺️☺️
tarafından
Uuuuu :))
0 oy
tarafından

Fıstıklı sarma el sallıyor :D

tarafından
Bendensin dostum merhaba :)))
0 oy
(2,702 puan) tarafından
Fındık ve ceviz kesinlikle ❤️
tarafından
Buralardan bir Karadenizli geçti :)
(2,702 puan) tarafından
Evet evet ☺️❤️
0 oy
tarafından
3 ü 1 arada gibi oldum :D fıstıklı ,fıstıklı sarma,cevizli :D
tarafından
Ahahhaa hepsi sende ;)
0 oy
(3,418 puan) tarafından
Ben henuz dogmamisim soguk baklava :D
tarafından
Keşfederiz seni de :)

İlgili sorular

+1 oy
63 cevap 5,179 göst.
15 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Happymommy (2,161 puan) tarafından soruldu
+2 oy
17 cevap 751 göst.
29 Ocak 2022 Diğer kategorisinde OgretmenAnnee (1,686 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 527 göst.
12 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 918 göst.
8 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,859 cevap

367,364 kullanıcı

...