0 oy
328 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,862 puan) tarafından
Devlette sigortasız doğum ücreti nedir bilen var mı?

8 Cevaplar

0 oy
(2,528 puan) tarafından
Ücret almıyorlar diye biliyorum. Yeşil kart üzerinden ücretsiz anne ve bebek faydalanabiliyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben yaptim ücret odemedim hiç 
0 oy
(1,462 puan) tarafından
Bı tanıdığım muayene için bile 280 mi ne veriyodu baya zaman önce şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 
0 oy
tarafından
Ücretsiz canım doğum ve doğum sonrası anne ve bebek bakımı 
0 oy
(423 puan) tarafından
Eğer yeşil kart varsa ücretsiz 
0 oy
(8,707 puan) tarafından
Sigorta yoksa hastaneye giriş yaparken söylüyorsun analık hakkından yararlanmak istiyorum diye onlar yapıyor. 
0 oy
(6,162 puan) tarafından
Canım analık hakkı diye bir şey var ondan faydalanabiliyorsun hamileliğin boyunca doğum yaptığı zaman doğum ücreti de alınmıyor
0 oy
(5,161 puan) tarafından
İlk doğumda eşim sigortası yoktu tek kuruş ödemedim hastaneye hemde doğumdan önce 1 ay doğumdan sonra 25 gün hastanede yattım 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 525 göst.
11 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nisosumm (239 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 229 göst.
16 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Tiripcan (736 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 466 göst.
31 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 781 göst.
21 Nisan 2020 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,486 soru

24,669,900 cevap

367,198 kullanıcı

...