0 oy
191 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (335 puan) tarafından
Kızlar kızım 2 yaşında kedi elinin üstünü tirmaladi acile gittik 4 doz kuduz aşısı verdiler

3 Cevaplar

0 oy
(4,743 puan) tarafından
Risk varsa tabii ki yaptırın 
-Reklam-
0 oy
tarafından
arkadaşımın kızını köpek ısırdı. dişlememiş köpek ama tedbir amaçlı 4 doz o da aşı oldu  1,5 - 2 yaşlarında.

sokak hayvanlarına bu açıdan güvenemeyiz  evcil olsa, aşısı falan olur ama sokaktaki riskli
0 oy
(27,104 puan) tarafından
Aynı sebepten yaptırdık oğluma. O da 2 yaşındaydı 
(335 puan) tarafından
Bı yan etkileri oldu mu peki
(27,104 puan) tarafından
Son dozda sanırım biraz ateş olmuştu gibi aklımda kalmış.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 156 göst.
15 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Elinaa (324 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 347 göst.
12 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Biroglanbirkizannesi (946 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 233 göst.
0 oy
15 cevap 1,056 göst.

Kategoriler


1,512,256 soru

24,666,864 cevap

367,044 kullanıcı

...