0 oy
479 göst.
Diğer kategorisinde (141 puan) tarafından
Yasak elma ve sefirin kızı neden tekrar veriliyor ya bilen var mı kızlar 

7 Cevaplar

0 oy
(90 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Yılbaşından dolayı tatilmiş onlara onlarda tekrar izletiriyorlar bizeee
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yılbaşı olduğu için tatil yapıyorlar 
(141 puan) tarafından
Sağolun kızlar unutmuşum :)
0 oy
tarafından
Yılbaşı tatilineee girdi diziler
0 oy
tarafından
Her sene olduğu icin yilbasi haftasi yeni bölümler yok bende cumartesi unutup kuzey yıldızı bekledim 
0 oy
(5,514 puan) tarafından
Tatildeler ☺️
0 oy
(12,191 puan) tarafından
Yılbaşı tatiliymis
0 oy
(15,102 puan) tarafından
Hehrhrhehe bende unutmuşum eşime diyorum ki foxu aç yasak elmayi izlicem kaç defa söyledim en sonunda tersledi beni yılbaşı yeni bölümü yok dedi ayy kendime çok güldüm ama

İlgili sorular

+1 oy
17 cevap 1,131 göst.
29 Nisan 2021 Diğer kategorisinde A♡GÖNÜL♡S (4,208 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 489 göst.
19 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde ⭐⭐Hiranur'um⭐⭐ (3,749 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 997 göst.
26 Mart 2026 Diziler & Filmler kategorisinde Mys-2boys2girls (9,246 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 306 göst.

Kategoriler


1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...