Cok pratik cok akillica
Sağol canım 🤭 deprem olduğu günde nohut yaptım sabahtan. Deprem olunca şehir dışına çıktık hemen kaynattım kavanozladım. Dün geldim bugüne hazır yemeğim vardı
1,512,337 soru
24,667,949 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın