0 oy
436 göst.
Diğer kategorisinde (6,162 puan) tarafından
Kızlar internette uçak bileti aldım 2 saat öncesinden orada olun diyor. Check-in ve valiz teslimi bir saat öncesinden kapanıyormuş doğru mu

6 Cevaplar

0 oy
(5,597 puan) tarafından
Evet doğru canim 
(6,162 puan) tarafından
Mesala 1 buçuk saat kala varsam yetişir miyim
(5,597 puan) tarafından
Hiç riske atma derim kalabalik olur. Online check in yapabilirsin basit aslında. Uçağa 24 saat kala açılıyor.
(6,162 puan) tarafından
Evet baktım ama koltuklar ücretli diyor onlar sana otomatik koltuk atıyorlarmış kızım da var ya farklı koltuk Atar mı acaba
(5,597 puan) tarafından
Check in yapınca evet koltuk almak istersen ekrana çıkıyor onu çarpı işareti basıp kapatıp ilerleyebilirsin zaten otomatik ücretsiz atar.  O zaman havalimanında yapman daha uygun olur normalde vermez seninle oturur ama belli de olmaz en azından orada yardımcı olurlar
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Checkini gitmeden yaparsan daha rahat olursun. Direk kapıya gidersın
(6,162 puan) tarafından
Yapmaya çalıştım ama ücretli koltuklar onu nasıl yapacağım kızım da var onu farklı koltuğa atarsa nasıl olur
0 oy
(187,424 puan) tarafından
dogru yurtdisiysa 2bucuk saat once orda ol tr iciyse 2 saat yeterli kapi kapanirsa almazlar
(16,097 puan) tarafından
Biz yeni evlendiğimizde 2 kere uçağı kaçırdık aynı gün :D
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Havaalani yoğunluğa bağlı olarak yetişemeye bilirsininiz o yüzden iki saat önce mutlaka orda olun bir ay önce hollandaya gittik tam iki sat öncesi havalimanındaydik ama koştur koştur yetiştik hele birde çocuk varsa çok zor oluyor yetişmesi :)
0 oy
(5,190 puan) tarafından
Evt gider gitmez valizini teslim ediyorsun uçak erken gele bilir o yüzden erken gitmeye çalışın 
0 oy
(3,078 puan) tarafından
Canm 2saat kala orda olman lazim zaten havalimaninjn giris kapisindan girmen yarim saati bukur kalabaliksa dahada uzun surer.cubku cok detyli ariyorlar.valizleri vermen  vesaire bilet kontrolunden gecmen cok uzun suruyor canm.birazda bekle orda bisi olmaz isini sansa birakma derim.helede cocuk varsa qsla ama asla 1bucuk saat yetmez.
(6,162 puan) tarafından
Eşime söylüyorum ben asker zamanı 8 defa bindim hiç 2 saat öncesinden orada olmadım ne gerek var o kadar erken gidip beklemeye diyor bir türlü ikna edemedim
(3,078 puan) tarafından
Bosver canm gec kalip bilet yanimda dersn sende asker zamaninda okadr gelmistin niye boyle olduki acaba doye.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 777 göst.
19 Kasım 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 56 göst.
+1 oy
3 cevap 270 göst.
0 oy
2 cevap 237 göst.

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,801 cevap

367,243 kullanıcı

...