+1 oy
570 göst.
Diğer kategorisinde (3,930 puan) tarafından

sabırsızlıkla hafta sonunu bekliyom herif ile kahve içmek için, normalde hayatta içmez sabah iş var uykumu kaçırır diye:)) bende kızı uyuttum öyle bir coffee keyfi yapalım dedim , sonra pişi hamuru yoguracam sabah için inşallah ❤️ siz napiyonuz kız bebeler uyudu muu

image

10 Cevaplar

0 oy
(525 puan) tarafından
Afiyet olsun brnde çay sigara var azcik dinleniyom kalkcm iş yapcm 
(3,930 puan) tarafından
kolay gelsin canım
(525 puan) tarafından
Saol kuzum
-Reklam-
0 oy
(267 puan) tarafından
Duş aldım bebelerimi uyuttum boşanma aşamasındayım neler olup biteceğini düşünüyorum afiyet olsun size tatlım♥️
(3,930 puan) tarafından
teşekkür ederim canım ❤️ hayırlısı olsun canım yaa düşünme fazla
(267 puan) tarafından
Aynen akışına bırakmak lazim
0 oy
(9,212 puan) tarafından
Afiyet olsun canım. Oğlum uyudu eşim arkadaşlarıyla birlikte birazdan gelir bende çay yaptım içiyorum.
(3,930 puan) tarafından
sana da afiyet olsun canım
0 oy
(187,421 puan) tarafından
bende pisi yapcakdim sivi yag az kalmis erteledim afiyet olsun kacak seni☺️☺️☺️
(3,930 puan) tarafından
sağ ol canım,sormaa ya hala tutamadım o günden beri:((((
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Afiyet olsun cnm bol sohbetleriniz olsun inşallah ♥️ ☺️ 


Kaç gündür internette gördüğüm böreği yapmaya niyetlenmiyordum ama tadını bilmediğim için cesaret edemiyordum akşam buraya sordum herkes Cok güzel diyince bu akşam yaptım şimdi yiyoruz 

image



image


(3,930 puan) tarafından
Allah razı olsun canım teşekkürler, afiyetle yiyin inşallah
(8,931 puan) tarafından
Cümlemizden cnm
(3,930 puan) tarafından
şimdi izledim de biz beyaz peynir pek sevmiyoruz ıspanaklı kaşarlı falan yapsam nasıl olur acaba
(8,931 puan) tarafından
Bence güzel olur yakışır
(3,930 puan) tarafından
teşekkürler canım
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Afiyetle için bol muhabbetli olsun

Benim uykum var ya oğlanı uyutsam da bende uyusam
(3,930 puan) tarafından
sağ canım Allah razı olsun
inşallah uyur hemenn
0 oy
(5,190 puan) tarafından
Bizim cofe saat 1de :D 
(3,930 puan) tarafından
oo daha çok varr:))
0 oy
(9,211 puan) tarafından

Afiyet olsun bizde animasyon izleyelim dedik çılgın hırsız seyrediyoruz ailecek

image


(3,930 puan) tarafından
ne güzel, iyi seyirler size
0 oy
(1,233 puan) tarafından

image

bebek uyudu ve yatakta uzanarak dinleniyorm benim anlık da bu☺️
(3,930 puan) tarafından
en sevdiğim an :))
(1,233 puan) tarafından
Benimde öyle oluyor valla en sevdiğim an
0 oy
(537 puan) tarafından

Bir sıcak çikolata meselesi :)

image

(3,930 puan) tarafından
afiyet olsun canım
(537 puan) tarafından
Sağol canim

İlgili sorular

+3 oy
4 cevap 389 göst.
29 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,930 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,217 göst.
4 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,930 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 689 göst.
17 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,930 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 944 göst.
9 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,930 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...