0 oy
485 göst.
Diğer kategorisinde (1,843 puan) tarafından

Kızlar bugün öğretmen kart verdi. 19 ocakta ön değerlendirme sınavı olacak. Nasıl olacak bilmiyorum. 

Önce giren oldu mu? Nasıl süreç oluyor. 

4 Cevaplar

0 oy
(1,843 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Postum üste ciksin 

-Reklam-
0 oy
tarafından
Bilgim yok cnm bnmde post yukarı çıksın 
0 oy
(15,585 puan) tarafından
Benım kızımda birinci sınıf bıze birşey demediler herkes için mi gecerlı acaba
(1,843 puan) tarafından
Yok canım herkese olmuyor. Öğretmen sınıfta önde gidenlere yapiyor. Bizim sinif 25-30 kısı.3 kişiyi seçmiş oğlum ile beraber. Sübhanallah oğlum önde gidiyor. O yüzden böyle sinavlara sokuyor. Ama yinede sizde bir sorun
(15,585 puan) tarafından
Aslında benım kızımda baya önde gidiyor okumaya yazmaya geçti bile
(1,843 puan) tarafından
Bir konuş öğretmen ile canim. Belki yazmıştır
0 oy
(2,266 puan) tarafından
1. Aşama da test sınavı olacaklar. Zeka sorulari gibi sorular çıkıyor. Tablet üzerinden belli saniye içinde cevaplıyorlar. Genel yetenek mi resim yada müzik ten mi girdi ona göre beklenen doğru sayısı değişiyor 
(1,843 puan) tarafından
Hmm anladım kuzum teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,271 göst.
26 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Gurbetci_Saban (5,691 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 383 göst.
24 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Filizsena (102 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,042 göst.
6 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Anneyimbennnn (438 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 210 göst.
9 Mart 2024 Diğer kategorisinde Oykum0 (584 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,211 cevap

367,381 kullanıcı

...