0 oy
2,386 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Fotoyu sildim

Gorumcem geldi acele bisiler hazırladık :)<3

21 Cevaplar

0 oy
(27,801 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ulloooo bana misafir olun lutfeeeen . Yalnızım biliyorsunuz.

Ee kim bana misafir olmak ister Bİ YORUMLARDA YAZIIIĞGNN
(27,801 puan) tarafından
Ben su an gelmisim esimin is arkadasi gile. Karisi bana yemke hazirliyor en sevdigimdne sjsjs
(3,199 puan) tarafından
Ben 1 saat uzağımda çok üzülüyorum.
Allah yardım etsin size
(27,801 puan) tarafından
Amin canım amin
tarafından
Sevdoooo bir de laf mı söylüyorsun hemşoma git leennn sende bizi sattın heee vayy beee
Selmoşum ♥️
(39 puan) tarafından
:D.   :D.  :D :))
-Reklam-
0 oy
(5,190 puan) tarafından
Ben tabikiiii
(5,190 puan) tarafından
Konum konummm
tarafından
:D atarım
(9,259 puan) tarafından
Sen bana gelme oraya buraya git.
(5,190 puan) tarafından
Sanada gelicem askomm ❤️❤️❤️
(9,259 puan) tarafından
Hadi inşallah  ❤
0 oy
(2,130 puan) tarafından
Afiyet olsun ❤️ 
tarafından
Teşekkürler cnm
0 oy
(3,856 puan) tarafından
Hemen geliyorummmmm ♥️ afiyet olsun size canım :)
tarafından
Teşekkürler cnm:))))
0 oy
(741 puan) tarafından
Ben geliyorum hemen
tarafından
Gel buyur:)))
0 oy
(5,623 puan) tarafından

Geldim kapıdayım :D

tarafından
Hahhha :))))
(5,623 puan) tarafından
Eline sağlık harika görünüyor
tarafından
Teşekkürler cnm . Daha neler yapılırdı da zaman kısıtlı
(5,623 puan) tarafından
Olsun canım güzel görünüyor
0 oy
(7,985 puan) tarafından

Tamda karnım acıktı :) 

tarafından
Ayy gel buyur: D
(7,985 puan) tarafından
Nasıl gelim sen samsundasın sanırım ben istanbulda :)
(7,985 puan) tarafından
Neresindesin samsunun
(7,985 puan) tarafından
Benimde çarşambada var :)
tarafından
:)))))))
0 oy
tarafından
Kimse yokmu gı
0 oy
(8,116 puan) tarafından
Bardakların yanındaki yemegin adı ne cnm afiyet olsun 
tarafından
3 tane tabakta kaşık var cnm . Birisi karalahana sarması. Birisi dolap fasulyesi Birisi kabak tatlısı
(8,116 puan) tarafından
Fasulyeyi yumurtali mi yaptın güzel gözüküyor
tarafından
Ay yok yumurta koymuyoruz . :))
0 oy
tarafından
Aaçççııııııııınnnnnnnn kapııııyııııııııııı
tarafından
Alacaklı gibi :D
tarafından
Çalacaklı gibi bsjdjdjjrrj
tarafından
:D:D :))))
0 oy
(7,176 puan) tarafından
Aaahhhh ahhh orucluyken bakmak ayrı bi koydu ;)))
tarafından
Ayy hayırlı iftarlar cnm :))))
(7,176 puan) tarafından
Sağol kuzum
Seninde ellerine sağlık:*
Çok güzel görünüyor:))
tarafından
Teşekkürler cnm: )))
0 oy
(2,324 puan) tarafından
Çok acıktım dur hemen geliyorum 
(2,324 puan) tarafından
Diyarbakır:)
tarafından
Off uzaktasın: D
(2,324 puan) tarafından
Sen neredesin canim
(2,324 puan) tarafından
Baya uzakmis canim
tarafından
Aynen cnm
0 oy
tarafından
Gelmeyi çok isterdim de yollar utansın :) 
tarafından
Nerdesin gülüm
tarafından
Elazığ in ilçesi :) ellerine kollarına sağlık herşey çok güzel görünüyor bu arada ❤️
tarafından
Sağol cnm: ))
0 oy
tarafından
Ben gelirimmm
tarafından
Gel buyur :)))))
tarafından
Börekler ev yapımı mı
tarafından
O zaman koşarak geliyorumm :)
tarafından
:))))
0 oy
(4,210 puan) tarafından
Kabuklu fasulyeyle firin fasulye su sanki o
tarafından
Yoo yesil fasulye.  Salca renk vermemiş el yapımı olduğu için
(4,210 puan) tarafından
Bardakların yanındaki kabuklu boce derler fırın fasulyesiyle karıştırıp kavurma yparlar ona benziyor...
tarafından
Dolap fasulyesi bu
(4,210 puan) tarafından
Hm buradan fırın fasulyesine benzettim
0 oy
(2,497 puan) tarafından

image

bana da beklerim diyeceğim ama bitti bile baska sefere artık  :D 
tarafından
Senin sunumun güzelmiş. Bizimki acele oldu :(((
(2,497 puan) tarafından
Sizinki de çok güzel görünüyor acıktım tekrar :D
tarafından
Bende yiyorum suan . Emziriyorum ve çok acıkıyorum: D
(2,497 puan) tarafından
Ben emzirmiyorum ama yine de çok acikiyorum bunun önüne geçmem lazım yoksa bu gidişat iyi değil :)
tarafından
Aynen :/
0 oy
(4,362 puan) tarafından
Gelmek istiyorum konum at hsjsjskk
tarafından
Atarım gelirken bi poşet etipuf getir :D
0 oy
tarafından
Börek yemeye gelebilirim ☺ afiyet şifa olsun canım 
tarafından
Sağol cnm gel buyur :))))
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Adres yolla geliyorum turşu kavurması benim olsun

tarafından
Al senin olsun: ))
0 oy
(2,912 puan) tarafından
Kendimde samsunlu olarak. Tam samsunlu sofrası :)) afiyet olsun canım
tarafından
Acele sofrasi ama . Baklava falan eksik :)))))
(2,912 puan) tarafından
Dolma varken onlar olmasada olur:)
tarafından
Aynen sarma tursu oldumu yeter bana :)))

İlgili sorular

+3 oy
28 cevap 1,756 göst.
2 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
40 cevap 3,222 göst.
27 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
52 cevap 2,478 göst.
12 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
35 cevap 2,591 göst.
8 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...