Önümüzdeki 5 yıl içinde
Kimseden beklentim yok Rabbimden duam sağlık sıhhat kalan ömrü helaliyle geçirmek.
Kaldı ki kuldan beklentiye gircm
Kendimden daha sakinlik ve dinginlik bekliyorum
Kendimden beklentim inşallah pozitif ve daha güçlü biri olurum
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın