Önümüzdeki 5 yıl içinde
Kimseden beklentim yok Rabbimden duam sağlık sıhhat kalan ömrü helaliyle geçirmek.
Kaldı ki kuldan beklentiye gircm
Kendimden daha sakinlik ve dinginlik bekliyorum
Kendimden beklentim inşallah pozitif ve daha güçlü biri olurum
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın