+1 oy
512 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,931 puan) tarafından

Selamın aleyküm hanımlar nasılsınız uyudumu bebeler icildimi caylar kahveler neler yapıyorsunuz 


Benim minik uyudu büyük minik dedesiyle savaş veriyor çok mutlu bende sigara içmeye kaçtım felaket şekilde uykum var dün gece 3 e kadar oturduk   babamla hasret giderdik iyice dolmuşum onu fark ettim çünkü benim babam benim en iyi sırdaşım dı tekrar barışmak Bana çok iyi geldi daha kimse yıkamaz beni tekrar kendime geldim Rabbime şükürler olsun 



LOHUSALIK TA NEYMİŞ 


2 BEBEYLE BU KADAR OLDU 


Azıcık kenarından yandı görmezden gelin lütfen 


image





7 Cevaplar

0 oy
tarafından

Babanla barışmana inanılmaz sevindim cnm . Hayattayken değerini bilmek ne güzel. 


Eline sağlık maşallah nazar değmesin :)

(8,931 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm Allah razı olsun ♥️
-Reklam-
0 oy
(187,411 puan) tarafından
yürü beee lohusaligin viz geldigi tek hatunsun büşüm❤️❤️ cuma gunu kahce icmeye gottik arkadasla biri ikiz dogurmus bi kiz bi oglan 2 haftalik dedi el kadar bebeyi oturtturdu masada cinnet geciriyodum
tarafından
Ayy valla içim cız etti caksaydin ağzına bı tane ya
tarafından
Ah el kadar daha bu ne genislik ya bebebgim 6 ayliken oturtmuyirdum korkuyordu
(187,411 puan) tarafından
arkadasim karisma polislik oluruz dedi uyardim uyardik ama kadin benim bebegim dedi
(187,411 puan) tarafından
o kadarda tatliydiki garibim basini bi saga dusuruyo bi sola daha yeni dogmus el kadardi fotoda iri durduna bakma15 hunluk bebekdi ufacikdi inanki
(27,799 puan) tarafından
Ayyy cok üzüldüm. Fotoyu gormedim ama
0 oy
tarafından
Ya hem iyi kalplisin hem çok güzelsin hemse hamaratsın maşallah bende babamla küs degilim ama üvey annem sagolsun iyive aramızı açtı 2 sene önce görüştüm en son
0 oy
(10,357 puan) tarafından

Kız şu ruh halinin zekatını ver de nasiplenelim ahahah:D<3 Maşallah senin ruh enerjine de gücüne de. En az bu kadar güçlü ol inşallah. Vuslatın da daim olsun babanla 

0 oy
(7,170 puan) tarafından
Maaşallah saba kuzu 

Çok güzel görünüyor 

Ben cocuklarla ugrasiyorum valla 

Çok yorgunum duş alıp uyumak istiyorum 
0 oy
(32,624 puan) tarafından
Ellerine sağlık maşallah sana
0 oy
(4,562 puan) tarafından
Aleyküm selam cnm. Eline sağlık. Baba gibisi varmı ya :( benimki 15 sene oldu vefat edeli

Çay kahve olaylarımız tek tek bitti. Eşimle limoniyim, üstüne de 3 erkek çocuk yaramazlık ve aşırı iştahsızlık.. Kendimi İstanbul a annemin yanına savurasım var.

Nazar edicez seni diye korkuyorum..maşAllah sana

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 211 göst.
14 Haziran 2026 Özel Günler & Hijyen kategorisinde mismis5346 (150 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,393 göst.
10 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Gurbetci_Saban (5,652 puan) tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 656 göst.
+1 oy
37 cevap 1,473 göst.
21 Mart 2026 Diğer kategorisinde honkiponkitoninok (14,512 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,539 cevap

366,953 kullanıcı

...